Bugün zımpara yapmaktan sıkılınca motoru çalıştıralım da bir ayarlarını yapalım dedik. Rölanti vidasınıda-hava ayar vidasınıda doğru bulunca hemen üstünkörü bir ayarlama ile biraz hatta baya yüksek te olsa ayarı yapabildik,daha doğrusu ayar yapabildik demiyimde,rölantide stop etmemesini sağladık. Daha geniş bir zamanda detaylı ayar ile saat gibi olacak inşallah.Bu haliyle yarım ipte çalışıyor,tam çekmeme gerek bile yok ve stop etmiyor. İnce ayarı yaparken video çekmeyide düşünüyorum,sizlerlede paylaşmış olurum.
Bu arada
-Bujiler değişti
-Tüm hortumlar değişti
-Karbüratör açılıp temizlendi motor bloğuna yakın olan contası klingritten yeniden kesildi.
-Görünen yağlanması gereken bölgeler kauçuk gress ile yağlandı.
-Elciğe daralan makaron ile kaplama yapıldı.Alt mekanizması gresslendi.
İmpeller ve kuyruk yağım da hazır ancak impellere ulaşmak için açmam gereken civataları hala açamadım.Aynı şekilde kuyruk yağı tıpasıda sıkıştığı için onuda açamıyorum.